برگی از تاریخ : کینگ لئو با سلاطین پاس گل اروپا هم رقابت کرد

 یورو اسپورت در گزارشی از بازیکنانی که بیشترین پاس گل را در این فصل داده اند سخن به میان آورد که در گزارشی در زیرمی آوریم.


معمولا در جهان فوتبال مهاجمان از دیگر بازیکنان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند چرا که آنها ضربه نهایی را به توپ می زنند و ثمر تلاش دیگر بازیکنان را به بار می نشانند به همین خاطر است که در بیشتر اوقات بهترین بازیکن فوتبال جهان هم از بین مهاجمان انتخاب می شود.

اما نباید فراموش کنیم که بازیکنان بازیساز و پاسور هم نقش زیادی در زدن گل دارند چرا که اگر آنها نباشند یک مهاجم نمی تواند در موقعیت گلزنی قرار گیرد. پس از این هافبک ها چنان پاس گل های می دهند که هر بازیکنی قادر خواهد بود تا آن را تبدیل به گل کند بنابرین  هافبک ها  هم نقشی کلیدی را در یک تیم ایفا می کنند.

سایت یورو اسپورت در گزارشی از بازیکنانی که بیشترین پاس گل را در این فصل داده اند سخن به میان آورد که در گزارشی در زیرمی آوریم.

1 – سسک فابرگاس

این بازیکن اسپانیایی در بهترین دوران خود به سر می برد. او بعد از تجربه تلخی که در بارسلونا داشت ترجیح داد تا به فوتبال جزیره برگردد تا این بار پیراهن چلسی را بر تن کند و شاگرد ژوزه مورینیو سرمربی سابق رئال مادرید شود. فابرگاس در ترکیب چلسی به روزهای اوج خود برگشته است و یکی از بهترین بازیکنان لیگ جزیره تا الان بوده است. او در 7 دیداری که برای چلسی به میدان رفته 7 پاس گل داده است تا بهترین پاسور این فصل باشد البته این بازیکن اسپانیایی هنوز نتوانسته گلی برای تیمش به ثمر رساند اما وظیفه خود را که بازیسازیی که به خوبی انجام داده است. عملکرد خوب او و دیگو کاستا باعث شده تا چلسی با اقتدار در صدر جدول رده بندی باشد.

2 –سيگوردسون (سوانسي سيتي)

این بازیکن ایسلندی در جایگاه دوم این لیست قراردارد. او بعد از سسک فابرگاس بیشترین پاس گل را داده است. سیگوردسون در 7 بازیی که به میدان رفته 6 پاس گل داده است البته او برای سوانسی یک گل هم به ثمر رسانده است.

3-لیونل مسی از بارسلونا

ستاره آرژانتینی بارسلونا در فصل جاری با نقشی متفاوت به بازی گرفته می شود. معمولا ما مسی را در بارسلونا ماشین گلزنی می دیدیم اما جالب است که بدانیم بهترین گلزن این فصل آبی-اناریها لیونل مسی نیست بلکه نیمار ستاره برزیلی این تیم است. مسی در این فصل در نقش پاسور ظاهر می شود و تلاش می کند تا هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. او در 630 دقیقه ای که برای آبی-اناریها در این فصل به میدان رفته 6 پاس گل داده است. این بازیکن آرژانتینی در گلزنی هم خوب کار کرده است و تا الان 6 گل به ثمر رسانده است هر چند او اختلاف زیادی با کریستیانو رونالدو دارد.

4 – کوکه از اتلتیکو مادرید

این بازیکن جوان در فصل جابجایی تابستانی مشتریان زیادی داشت که بارسلونا جدیدی ترین آنها بود اما ترجیح داد تا در اتلتیکو مادرید بماند. او در فصل قبل یکی از بهترین های اتلتیکو مادرید بود و در این فصل هم نمایش خوبی داشته است. کوکه در تمام دیدارهای اتلتیکو به میدان رفته و 5 پاس گل داده است. او یک گل هم برای تیمش به ثمر رسانده است.

5 – پالکو آلکاسیر از والنسیا

آلکاسیر یکی از پدیده های جدید فوتبال اسپانیا به شمار می آید. او در 7 بازی 568 دقیقه برای والنسیا بازی کرده است و 4 پاس گل داده است. او در گلزنی هم خوب ظاهر شده و 4 گل هم به ثمر رسانده است. نمایش خوب آلکاسیر باعث شد تا ویسنته دل بوسکه او را به تیم ملی فوتبال اسپانیا دعوت کند و در دیدار برابر مالت یکی از چهار گل تیمش را به ثمر رساند.

6 – إگنازيو آباته از میلان

جالب است بدانیم که بهترین پاسور در فصل جاری رقابت های سری A یک هافبک یا یک مهاجم نیست بلکه یک بال چپ میلان است که در 6 بازیی که به میدان رفته 4 پاس گل داده است.

7 – گوردان ويری (المپیک ليون)

این بازیکن 22 سال فرانسوی نشان داده است که می تواند یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال فرانسه باشد. او در 8 دیداریی که برای تیمش به میدان رفته 4 پاس گل داده است تا در فوتبال فرانسه بهترین پاسور باشد.

8 – نوليتو سلتاویگو

مهاجم سلتاویگو است که یکی از بهترین های این تیم در فصل جاری بوده است. او در 6 بازی به طور ثابت بازی کرده و در یک بازی هم به عنوان یاره ذخیره به میدان رفته است. او هم در گلزنی موفق بوده و هم در پاس گل تاجایکه 4 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل هم داده است.

9 – عبدالله دوكوري (رن)

بازیکن مسلمان باشگاه رن فرانسه که با وجود سن و سال کمی که دارد یکی از بهترین های تیمش بوده است. او تنها 21 سال سن دارد و به زودی به یکی از تیم های سرشناس اروپایی می پیوندد. دوکوری در 623 دقیقه ای که برای رن بازی کرده 3 پاس گل داده است تا یکی از بهترین بازیکنان لیگ فرانسه باشد.

10 –دریان ریگاتین(تولوز)

 

هافبک فرانسوی تولوز است که در این فصل در بیشتر بازیها به عنوان یار ثابت برای تولوز به میدان رفته. او در 429 دقیقه ای که به میدان رفته 3 پاس گل داده و 2 گل هم به ثمر رسانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 7:17 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.